O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

poniedziałek, 31 maja 2010

31 maj - ostatni wyzwaniowy wpis

Ale ten maj zleciał szybciutko. Na początku obawiałam się, że nie podolam wyzwaniu, bo praca zawodowa, bo dom, bo bierzmowanie i ciągle cos innego do zrobienia. Ale udało się! HURRA!! Jestem z siebie dumna! Dziękuję wszystkim za odwiedziny, za komentarze, za dobre słowa :)
I na koniec majowych wyzwań przedstawiam moją skromą biżu. Jest to wisior ze splecionego posrebrzanego drutu i trzy pary kolczyków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...