O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

poniedziałek, 3 maja 2010

Majowe wyzwanie - dzień trzeci

Ponieważ jestem osobą, która musi wszystkiego spróbować dosłownie i w przenośni, dlatego też Musiałam spróbować zrobić coś w stylu Joli ( U Alojka) czyli chyba pergamino. A, że majowe wyzwanie pozwala mi na kreatywność to powstały takie dwie bliźniacze zakładki. Oto one:


Zakładki nie zagrzeją długo u mnie miejsca, pojadą w świat ale nie napiszę do kogo bo to niespodzianka :)
Powiedzcie co o nich myślicie :)

1 komentarz:

  1. Takie delikatne śliczności.Niedługo komunie,akurat w sam raz na kartkę z tej okazji.Albo na chrzciny...Czekam na kolejne cuda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...