O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

sobota, 22 maja 2010

22 maj

Wstałam dzisiaj rano i stwierdziłam, że chcę mieć bukiet kwiatów. Ale nie!... nie ubrałam się i nie poszłam do kwiaciarni ani na giełdę kwiatową ( tak mam taka w mieście!) tylko wyjęłam bibułę i inne przybory i zaczęłam kręcić kwiatki. Chciałam mieć róże bo je uwielbiam ale nic z tego nie wyszło, tzn.wyszło ale nie było podobne do róży :) Więc wzięłam inną bibułę taką gotową o fantazyjnym brzegu, gotową do zawijania/ozdabiania bukietów i zaczęłam zawijac kwiatki i wyszły??..... Tak wyszły ale goździki, które też bardzo lubię ale wiecie same co z nimi zrobił pewien system :( I takim oto sposobem powstał taki oto bukiet:
I mam bukiet!! HURA!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...