O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

czwartek, 13 maja 2010

13 dzień majowego wyzwania

Ponieważ wiem, że nie dokończę tego co wczoraj zaczęłam, jest bardzo pracochłonne a przede mną przygotowania do bierzmowania, które już jutro! dlatego też jako wyzwanie potraktuję książki, które jak już wiecie uwielbiam czytać.
Ostatnio przeczytałam kolejną pozycję Tami Hoag " Za dawne winy"
Ta książka to mocny thriller opowiadająca o sędzinie Sądu Najwyższego, która zajęła się sprawą domniemanego mordercy kobiety i dwójki dzieci. Wszystko wskazuje na bedomnego ale.... no właśnie ...Przeczytajcie bo warto. :)
A kolejne dwie pozycje to "Jesienna miłość" lub kto woli wersja filmowa " Szkoła uczyć" oraz "Noce w Rodanthe" Nocolasa Sparks`a

Dokładam jeszcze jedą pozycją Sparksa. Obie powyzsze zostały zekranizowane, natomiast "Ślub" nie! A szkoda..... Zachęcam do przeczytania pomimo faktu, że powieści Sparksa zawsze (prawie) kończą się bez Hapy End-u :)
Buziaki dla wszystkich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...