O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

środa, 19 maja 2010

19 maja - malutkie wyzwanie

Dzisiaj prototyp zrobiony na szybciutko, tylko po to aby sprawdzić czy też tak potrafię. Taka "kompozycja" bardzo fajnie sprawdza się w kartkach zamykanych jako niespodzianka :)
Jak to cudo można zrobić sprawdź TUTAJ
A tak wygląda moje "szkolne" wykonanie :)
Komentarze jak najbardziej wskazane :)

3 komentarze:

  1. Jakie cudo :) Też będę musiała spróbować zrobić i być może też w szkole :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, świetne. Bardzo dziękuję. Skorzystałam i wykorzystałam. Udało mi się zrobić dzięki Tobie extra kartkę dla koleżanki na urodziny.
    Powodzenia. miłego dnia i dalszych takich wspaniałych pomysłów. - wrzosiec

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo "wrzosiec", że przyczyniłam się do zrobienia extra kartki :) Pozdrowionka i oczywiście zaglądaj często, na pewno coś znowu podpowiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...