O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

wtorek, 18 maja 2010

18 maja bez wyzwania

Dzisiaj nic nie zaprezentuję z robótek ponieważ nie jestem w stanie nic zrobić :(
Moje rodzinne miasto Racibórz jest o krok od powodzi - znowu!  13 lat mninęło od powodzi stulecia! Miał być zrobiony zbiornik retencyjny ale nic z tego nie wyszło, bo pare rodzin nie zgodziło się opuścić domów i przenieść w niezalewane miejsca. Och! Głupota ludzka nie zna granic!
Stan Odry w Raciborzu podnosił się tak. Odnośnikiem jest drzewo na środku.
Wczoraj 17.05.2010 około godz 15:30

Równiez wczoraj ponad dwie godziny póżniej 17.05.2010 około 18:00

A to dzisiaj 18.05.2010 o godzinie 9:00
Zdjęcia zamieściłam dzięki mojej siostrze, która jest na miejscu ( zresztą jak cała moja rodzina) i kontroluje sytuację.
Oprócz fali, która przeszła w nocy pomiędzy 2 a 3 oraz dzisiaj około 9:00 ma byc jeszcze jedna fala wieczorem. Moim skromnym zdaniem wały nie wytrzymaja tak długo. Wiem, że już tworzą się przecieki i ostatni most łączący Racibórz z resztą świata jest już dzisiaj nieczynny.
Kurcze! niech już przestanie padać!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...