O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

niedziela, 2 maja 2010

Wyzwań dzień drugi :)

Dzisiaj już byłam bardziej kreatywna. Zrobiłam swoją pierwsą kartę skrabkową :) Ponieważ korzystałam tylko z materiałów, które były dostępne w domku nie jest bardzo rewelacyjna, jednakże mi się podoba i jeszcze nie wiem komu ją podaruję :)
Gorąco zapraszam do komentarzy :)

2 komentarze:

  1. Super te Twoje kartki. Bardzo mi się
    podobają. No i blog ciekawy.
    Tak sobie pomyślałam, takie ładne kartki, a czasem jak człowiek potrzebuje to trudno znaleźć. No chyba, że w EMPIKU, ale to trochę za drogie jak na moją kieszeń emeryta.
    Czy w razie czego ,można u Ciebie zamówić jakieś okazjonalne kartki?
    Powodzenia- wrzosiec

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że tak wrzosiec. Jak by co daj znać na e-mail rene159@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...