O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

niedziela, 13 listopada 2011

Bombki temari

Kolejnym etapem przygotowań do świąt to bombki temari. Na początek wyszyłam trzy a przygotowane mam kolejne :D
Oto one:



Jedna z tych bombek albo z tych której jeszcze nie ma :D trafi do kuferka z mikołajkowym candy :D
Zapraszam więc do zabawy (KLIK)!!

8 komentarzy:

  1. Super są te Twoje bombki. Ja muszę jeszcze porobić kilka szmacianych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy widzę takie bombki:)Bombiaste cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, nie znam tej techniki, jak dotąd nie spotkałam się z nią, a bardzo mi się podoba!
    Śliczne wyglądają te bombki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ...bardzo ciekawe są te bombki, można zaszaleć kolorystycznie...mój faworyt - bombka bordowo-złota...pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...