O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

środa, 2 czerwca 2010

I znowu leje :(

Ponieważ w moim mieście jest giełda kwiatowa, pomyslałam, że przejdę się na nią w celu poszukania przydasi :)
Wstałam dzisiaj szybciutko nie budząc nikogo i nie zważając na pogodę podjechałam autobusem na giełdę. A tu zonk! Na chyba 30 hurtowni tylko 3 otwarte ! Ale się wkurzyłam! Pani w jednej z otwartych hurtowni powiedziała, że tak jest od kilku tygodni. Sprzedających jest niewiele a kupujących jeszcze mniej! No i cóż! Przemoczyłam buty i skarpetki, "przemiły" Pan lub Pani niejednokrotnie ochlapał mnie jadącym samochodem i nic mi z tej wyprawy nie przyszło! Wróciłam do domu z pustymi rękami! za to z zapowiadającym się katarem. A miało być tak pięknie!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...