O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

środa, 23 czerwca 2010

Przydasie :)

Jest taka kobieta - forumowiczka na "Babskim Hobby", ktora ma przeogromne serce! Już opowiadam dlaczego. W jakimś poście napisała, że przydasie kupiła sobie w sklepie. Napisałam do niej prywatnie z zapytaniem w którym sklepie kupila takie cudowności. Odpisała mi, że w sklepie w Anglii w tzw.funciaku i odpisała, że mam jej podać adres to mi trochę wyśle. Ja... zaskoczona odpisałam, że poszukam u siebie a ona na to żebym się nie szczypała i dała adres bo ona ma i chce się podzielić! Wtedy grzecznie podalam adres. Kobieta o wielkim sercu wysłała do mnie przesyłkę ale niestety jakaś świnia na poczcie opróżniła zawartość i dostałam jak to w starej piosence leciało pustą kopertę! Napisałam do "kobiety o wielkim sercu" jak się sprawy mają i "kobieta o wielkim sercu" wysłała przesyłkę jeszcze raz. Wczoraj ją dostałam i dzisiaj się chwalę. Są to "zwykłe" papierowe kwiatki, naklejki i inne przydasie ale jestem taka szczęśliwa jakbym wygrała fortunę! A najważniejsze jest to, że są jeszcze ludzie - kobiety :), którę są bezinteresowne z naprawdę ogromnym sercem.
Oto przydasie dające tyle szczęścia:
Jest ich naprawdę duuuuuuuuuuuużżżżżżżżżżżżżżżżżżoooooooooooooooo!!!!

1 komentarz:

  1. Ha,ha! jak milo przeczytac o Twojej radosci.Ciesz sie bo takich "babek" jet duuuuuuuuuzo wiecej.P:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...