O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

piątek, 30 kwietnia 2010

Wyzwanie majowe :)

Na blogu  U Alojka jest całomiesięczne wyzwanie, które podjęła na wyzwanie Paszczatej.


"31 dni. Codziennie zrobię coś twórczego.Robótki. Sztuka. Scrapbooking, decoupage - nieważne. Może coś uszyję, może uszydełkuję. Może zrobię piękne zdjęcie. Może ugotuję coś nadzwyczjnego, a może zaaranżuję grządkę w ogrodzie - ogrodnictwo to przecież też sztuka :)
Będzie mi oczywiście bardzo miło, jesli ktoś będzie miał ochotę się do mnie przyłączyć :)
A więc - tylko czekać na maj :)"

Przyłączam sie również, chociaż nie mam ogródka to przecież mam balkon i wielkie plany z nim związane :)
Kurcze mam nadzieję, że dam radę.
Serdecznie proszę o doping

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...