O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

sobota, 24 kwietnia 2010

Powrót do szydełka

Szydełko pasja była w mojej rodzinie od zawsze. Moja mama na szydełku robiła swego czasu ( w innym świecie hiehie )  firany, komplety narzut na kanapę i fotele, serwety oraz niezapomniane batystowe husteczki. Już mało kto pamieta co to takiego, ale były takie czasy kiedy elegancka kobieta wyjmowała z torebki ślicznie wykończoną koronką, batystową husteczkę. Ja sama rownież takie robiłam i nawet kilka mi zostało. Oto one :





A tutaj firany, które robiła moja mama, a której od niej wyżebrałam. Pierwszą używam jako serwety na stół kolejne są podwójne i czasem wiszą w oknach. Ich wielkość to około 2 x 2metry


Podziwiam jej prace i na pewno szybko ich nie wyrzucę pomimo faktu, że zaczynają się pokazywać dziurki ze starości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...