O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

wtorek, 20 kwietnia 2010

Czytadła

Największą moją pasją obok robótek ręcznych są książki. Pokazała mi je i "nauczyła" czytać moja kochana siostra Małgosia jeszcze w dzieciństwie. Jako, że do pracy mam spory kawałek (30 min autobusem) to jak tylko wsiadam do autobusu zaraz wyciągam książkę z torebki i czytam, czytam, czytam do tego stopnia, że  parę razy "udało" mi się przejechać przystanek jak książka była niezwykle interesująca. . Jak zapomnę zabrać książkę to jestem bardzo nieszczęśliwa. Gatunki jakie uwielbiam czytać to sensacja, thrillery - najlepiej medyczne, horrory ale takie z sensem. Powieści z stylu "Dom nad rozlewiskiem" również ( swoją drogą uważam, że serial nie udał się za bardzo ) ale najbardziej lubię się bać czytając książkę.  Często tak bardzo utożsamiam się z bohaterem danej książki, przenoszę się w jego świat, że wracając do mojej rzeczywistości zastanawiam się "to mnie ktoś ściga??" hihihi.
Pozycje, które ostatnio czytałam i gorąco polecam to oczywiście:
Millenium, Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet.


 Milleniu, Dziewczyna, która igrała z ogniem.


 Millenium, Zamek z piasu, który runął.


Trylogię tą napisał jak widać szwedzki dziennikarz Stieg Larsson. Niestety zmarł nagle na atak serca w listopadzie 2004 roku, tuż przed ukazaniem się pierwszej części kryminalnej trylogii Millennium.
Trylogia ta opowiada losy Liz Salander - hakerki mocno skrzywdzonej przez ludzi z tajnych służb szwedzkich oraz właściciela magazynu "Millenium" Mikaela Blomkvista, który wyciąga całą prawdę na światło dzienne.
Cała trylogia jest zajefajna, czyta się jednym tchem a po jej ukończeniu chce się jeszcze i jeszcze.

 Kojejną pozycję, którą polecam to "Zabić księżną" Toma Cain-a

 Tytuł sugeruje, że książka opowiada okoliczności śmierci Księżnej Diany, ale już na pierwszej stronie Tom Cain wyjaśnia, że jest to czysta fikcja zrodzona tylko i wyłącznie w jego głowie nie mająca nic wspólnego z rzeczywistością.

Kolejne pozycje to "Czarny koń" i "Zabić posłańca" Tami Hoag

  Obie pozycje są świetne i przymierzam się do kolejnej książki Tami Hoag "Alibi"
To na razie tyle, wkrótce kolejny wpis o książkach.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...