O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

środa, 21 kwietnia 2010

Mufinki

Zdążyłam dzisiaj zrobić pyszne mufinki, które wyglądają tak :

Przepis na nie jest prosty:
25 dkg mąki
17,5 dkg cukru
2 czubate łyżki gorzkiego kakaa
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody kuchennej
12,5 dkg pokruszonej czekolady opcjonalnie 1/2 łyżeczki cynamonu i kardamonu
260 ml. mleka
100 ml. oleju
Suche składniki dokładnie mieszmy, do lekko podgrzanego mleka wlewamy ciągle mieszając olej i do mleka z olejem wsypujemy suche składniki. Wszystko mieszamy do uzyskania niezbyt gładkiej masy.Wypełniamy foremki do 3/4 wysokości ( przecież urosną :)) i do piekarnika w 210 st.C na 15 - 20 min. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...