O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

środa, 13 października 2010

Na łonie przyrody

Niedaleko miejsca gdzie mieszkam, jest mały na prawdę mały stawik. Co roku o tej porze na jakiś czas przylatują i "mieszkają" w nim kaczki. Dzisiaj przechodząc obok niego zobaczyłam, że właśnie są i poleciałam do domu po aparat (komórka się nie nadaje) i coś do jedzenia dla kaczuszek. Bułka musi być bo inaczej nie wyjdą z wody (sprawdzone :). Musiałam też zrobić zdjęcia dzisiaj bo jutro może ich już nie być :)
Oto kaczuszki :)
A teraz trochę przyrody :)
Oraz róże ogrodowe
Pozdrawiam wszystkich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...