O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

piątek, 15 października 2010

Frywolitki

Dawno, dawno temu kupiłam igłę do frywolitek. Spróbowałam coś zrobić ale okazało się, że jestem z tego noga i rzuciłam igłę w kąt. Dzisiaj buszując po blogach znalazłam kurs - tutorial jak nawijać, wiązać, przeciągac itd. Kurs jest TUTAJ i bardzo dziękuję, że agasunset wstawiła go na swoim blogu. Znalazłam igłę (cud po pięciu przeprowadzkach i zrobiłam :) HURRA!!!! Pierwszy, krzywy, nierówny ale śliczny kwiatek :)
 Na pewno będą następne :)

1 komentarz:

  1. dobrze że są tacy co się dzielą swoimi umiejętnościami :D kursik znajdziesz jeszcze tu http://www.middia.net/domocredix/index.php?id_kat=1&id=12

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...