O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

czwartek, 21 października 2010

Bułeczki

Z racji tego, że dzisiaj jestem w domku postanowiłam mieć dzień pyszności :) Upiekłam drożdżówki z dżemem truskawkowym i brzoskwiniowym. Dżemy oczywiście własnej produkcji :) Niestety dżem truskawkowy rozlał się podczas pieczenia i drożdżówki wyglądają mało apetycznie. Do dżemu brzoskwioniowego dodałam mąki ziemniaczanej i już było dobrze :) Są superaśne :)
To co widzicie to już tyle ile zostało po nalocie moich synów :) czyli połowa wypieku.

Drugi wypiek to bułeczki pełnoziarniste z słonecznikiem, sezamem, siemieniem lnianym, z płatkami owsianymi i pszennymi. Mniam, mniam...
Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...