O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

sobota, 24 września 2011

Kolejny kardigan

Kolejny kardigan powstał na prośbę mojej siostry. Sama kupiła jakieś wdzianko w ciuchlandzie z przeznaczeniem na sprucie i sama zaczęła je pruć. Jak się okazało nie była to prosta i przyjemna sprawa, bo kupiła wdzianko moherowe! A wszyscy wiedzą, że moheru się nie pruje a jeżeli już to w ciężkich bólach :D
Część potrzebnej wełny odzyskała siostra resztę ja. Miałam z tego zrobić rozpinany kardigan/sweterek z krótkim rękawem. Moher jest tak kudłaty, że w ogóle nie widać jak jest zrobiony.

Tutaj widać ile kłaków ma ten moher :D
Pozdrowienia dla wszystkich :D

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...