O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

piątek, 2 września 2011

Muszę to napisać!!!!!

Jestem zdegustowana,  rozczarowana, zła, wkurzona! Wszystko to sprawiła jedna osoba - właścicielka komisu/galeri, do której dzisiaj pojechałam z chęcią pozostawienia swoich prac w celu ich sprzedaży komisowej. Pani była średnio zainteresowana współpracą ze mną ponieważ NIE prowadzę działalności godpodarczej! Pokazuję swoje rzeczy, ona pyta o cenę - ja podaję i wtedy ta Pani w jakiś dziwny sposób stara mi się powiedzieć, że cena jest nieodpowiednia (czytaj za duża). Pokazuje mi rzeczy z PRACOWNI (czytaj z działalnością), że niby tutaj przy takim szalu ma już cenę sklepową taką i taką. No dobrze, ja rozumiem, że prowadząc firmę ponosi się dodatkowe koszty ale czy to oznacza, że mój wkład w daną pracę jest mniejszy??!! Biorąc pod uwagę to, że mając firmę produkty czy półprodukty można kupić hurtowo (czytaj taniej) do tego ponosząc koszty Zus czy US to suma sumarum całkowity koszt produktu "pracowni" i mojego będzie prawie taki sam.Mam nadzieję, że jasno napisałm o co mi chodziło!!

Jednym słowem nie wiem czy i kiedy coś nowego zrobię! Czuję się zdeklasowana! Mam obniżoną samoocenę! Nic mi się nie chce! Oprócz tego, że chce mi się WYĆ!!!!

5 komentarzy:

  1. skąd ja to znam? kiedyś zaniosłam parę haftowanych prac i usłyszałam to samo,że piękne i owszem, że pracochłonne itp...ale ....nie opłaca im się to przyjmować bo nikt tego nie kupi bo za drogo.od tamtej pory dałam sobie spokój,a jak ktoś mnie poprosi to robię bez problemu.
    Nasze ręcznie robione skarby sprzedają się w galeriach za olbrzymie pieniążki ,ale nie mam pojęcia jak znaleźć takiego odbiorce ,próbuj dalej i nie poddawaj się

    OdpowiedzUsuń
  2. doskonale cię rozumiem :)
    ale nie poddawaj sie :)
    może galerie internetowe?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze boli, jak dzieło jest niedocenione :( Klient chce szybko, pięknie, oryginalnie i tanio, galeria chce szybko zarobić, a ty artysto i tak lubisz to co robisz to po co ci jeszcze za to pieniądze :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Że tak nie ładnie się wyrażę-olej panią i rób swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny mają racje - rób swoje! Takie panie potrafią zniechęcić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...