O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

niedziela, 8 maja 2011

Niedzielny spacerek

Niniejszym oświadczam: sezon rowerowy mojej córci został otwarty :D
Ostatnio, w sumie to tydzień temu kupilismy córuni rowerek.  Jako trzylatka nieźle sobie poradziła! Owszem, pierwsze 5 minut to było samo hamowanie, ale później załapała o co chodzi i ładnie zaczęła pedałować. Jak na razie to nie patrzy gdzie jedzie, jednakże jak na pierwszy raz to bardzo dobrze jej poszło.
Fotorelacja :D


Potem była huśtawka
Oraz zjeżdżalnia

Pozdrawiam serdecznie :D

1 komentarz:

  1. rowerek...w czasie mojej pierwszej jazdy bez kółek pomocniczych udało mi się trafić w śliwkę... udanego rowerowania Wam życzę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...