O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

sobota, 7 maja 2011

Sesja Barbie i Apel

W listopadowym poście zaczęlam swoją przygodę z Barbie. Tak jak przewidziałam nie skończyło się na jednym wdzianku dla tej bardzo wdzięcznej modelki :D Zrobiłam dla niej kilka sukienek. Wszystkie mają zapięcia typu "gorset" i nadają się na różne okazje!
Oto moja modelka :
Błękitna szydełkowa sukienka dzienna :D
Melanżowa sukienka wyjściowa
Biało-granatowa wyjściowa
Biało-czerwona dyskotekowo- wieczorowa
Oraz marynarska biało-granatowa wieczorowa :D
Większość sukienek dostanie koleżanka z pracy, która zrobiła zamówienie tychże.

APEL - PROŚBA!!

Moje kochane blogowiczki, dziewczyny, kobiety, matki oczywiście do mężczyzn jeżeli takowi się znajdą  też kieruję swą prośbę!
Jeśli ktokolwiek z Was ma zapomniane, brudne, niechciane, niepotrzebne acz kompletne lalki Barbie (mówię o oryginałach) to ja bardzo chętnie takowe przygarnę, kupię, nabędę drogą wymianki - mogę dla zainteresowanych wymianką zrobić np. sutaszową biżu. Nie chcę kupować "nówek"  w sklepie za ponad 50,00zł bo nie oto w tej zabawie mi chodzi. Chcę traktować mojego małego "świrka" jako zabawę a nie jak chorobę na którą wydam wszystkie swoje ciężko zarobione pieniądze.
Zapraszam do mojej zabawy - piszcie mejla albo komentarz! Róbta co chceta !! :D :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...