O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

wtorek, 24 maja 2011

Nietoperek - czekoladowo-miodowy.

Bardzo szybciutko powstała ta chusta , bo tylko w trzy dni! Robienie jej to była sama przyjemność! :D Wełenka była już tutaj prezentowana to jest oczywiście Angora Special BD 1732, zużyłam prawie cały motek, zostało jej może ze trzy metry. Wzoru z szablonu nie dokończyłam ale chusta jest i tak duża. Wymiary jej to 185cm na 110cm.
Kolory tej wełenki są prześliczne!
A oto mój pierwszy nietoperz czyli chusta Revontuli według wzoru udostępnionego dzięki KAI (klik) 



 Pozdrawiom wszystkich gorąco :D

3 komentarze:

  1. Super! ja sobie zaplanowałam tę chustę na zimę, w takich lodowych kolorach (biel, błękit), ale widzę, że i na ciepło świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...