O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

czwartek, 7 lipca 2011

Uwaga!! Wyniki!!! Candy!!!

Nadejszła..... wiekopomna ........chwiła........

No do dobrze, już podaję.....
Ponieważ mam bardzo dużo pracy związanej z przygotowaniami do 18-stki mojej średniej pociechy - syna, nie miałam czasu aby spisać, pociąć i wylosować a tym bardziej uwiecznić na zdjęciach całego przebiegu losowania >
Zwycięzcę  a raczej zwyciężczynię mojego candy a tym samym osobą wylosowaną w pierwszym losowaniu wyłonił......

licznik internetowy
czyli...........

Osobą, która wpisała komentarz pod numerem 73 jest......  
edi.es 
A edi.es napisała :
Mam nadzieję, że (tak rzutem na taśmę), jeszcze się załapię na losowanko? Piękny sutasz. 



I jeszcze nagroda niespodzianka dla jednego obserwatora!
I tutaj również losowanie przebiegło pomyślnie dla.......
A pod tym numerem kryje się.......

kasia2609 

Gratuluję dziewczyny i proszę o adresy na mejla!! :D 

 

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom, żałuję że nie ma mnie w ich gronie, może następnym razem?! :) Pozdrawiam i dziękuję za zabawę. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurra, ale się cieszę.Buziaczki, adresik wysyłam e-mailem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałam przeczytać 3 razy....czy to na pewno o mnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh... a ja jak zwykle zazdroszczę ;-)
    Ale też gratuluję Zwyciężczyniom!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...