O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

poniedziałek, 3 października 2011

Owczy sweterek

Z owczej wełenki wygranej dawno temu w candy zrobiłam w końcu sweterek dla mojej niuni. Wszystko byłoby w porządku ale...... rękawy robiłam cztery razy...... ciągle coś było nie tak!  Oraz po przepłukaniu gotowego sweterka okazało się, że wełenka się ponaciągała i sweterek jest ale tak jakby na starszą siostrę niuni. No cóż sweterek będzie na dłłłuuugie lata :D
Oto rzeczony :
Zbliżenie na warkocz :D
 Guziczki odprute od marynarki taty
 Oraz na właścicielce (wielce zadowolonej)


Dziękuję ślicznie za przemiłe komentarze :D:D:D
Zapraszam również do mojego sklepiku :D:D:D (klik)

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny.Ja zawsze uwielbiałam swetry z dłuuugimi rękawami, teraz troszkę mi przeszło, bo w szkole pewnie ścierałabym nimi tablicę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niunia szybko dogoni sweterek. Jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne, że dziecko zadowolone:) Sweterek wyszedł fajny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweterek,będzie rósł razem z niunią!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. najważniejsze że niunia zadowolona ,pomimo wszystko jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sweterek a co do wełny to niestety czasami tak mają ^^ Będzie miała na 2-3 lata noszenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie na bloga po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...