O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

niedziela, 16 października 2011

Wyróżnienie

Ostatnio dostałam wyróżnienie od Silvanis. Bardzo ale to bardzo się ucieszyłam!!  Cieszę się i jest dla mnie bardzo ważne, że to co robię nie tylko podoba się moim najbliższym ale również mam uznanie w świecie robótkomaniaczek blogowiczek :D:D:D
Zgodnie z zasadami wyróżnienia mam podać 7 moich cech (zalet!! czy wad!!!) :D:D
1. głowa wiecznie pełna pomysłów
2. zaradna
3. kreatywna
4. pracowita
5. dobra żona i matka
6. nie lubię głupoty ludzkiej
7. zwariowana

I teraz najgorsze co może być dla blogerki, która ma na swojej liście ponad 90 blogów, które obserwuje, które podgląda, które są dla mnie inspiracją i które podziwiam - ta blogerka ma wyróżnić TYLKO 16 blogów!!!!!!!! To jest niemożliwe. Dlatego PRZEPRASZAM ale nie jestem w stanie podjąć takiej decyzji !!!! 

Dlatego też wyróżniam WAS wszystkie i wszystkich ( bo przecież mam też Panów w swoim gronie). Wyróżniam każdego z osobna i wszystkich razem !!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...