O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

środa, 4 sierpnia 2010

Tour de pologne

Trochę świata zawitało dzisiaj do Tychów.   4 etap szosowego wyścigu kolarskiego tego roku przebiegał przez Tychy. Idąc z pracy do domu o godzinie 7:00 ( tak, wracałam z nocki ) usłyszałam w radio, że kolarze będą startować dzisiaj spod Urządu Miasta w Tychach, nie powiedzieli tylko o której godzinie. Położyłam się spać z myślą, że jak wyśpię się i jeszcze nie odjadą :) to pójdę zobaczyć peleton. Jak pomyslałam, tak zrobiłam. Wstałam tak po 12:15 sprawdziłam w necie, że start jest o 14:15 więc ucieszona oznajmiłam domowemu gdzie idziemy i poszliśmy. Wyszliśmy o 14:00. Do Urzędu Miasta mamy tak około10 min spacerkiem i co?... i nic nie zobaczyliśmy oprócz autokarów. Okazuje się, że program startu sobie a rzeczywisty start sobie. Byliśmy na miejscu o 14:14 specjalnie sprawdziłam która godzina a start był o 14:10 :( Domowemu udało się jedynie zrobić zdjęcia zajefajnym autokarom
Jedyny "ślad" po kolarzach to.....

Oraz pseudo peleton :)
Pozdrowionka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...