O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

niedziela, 22 sierpnia 2010

Fryzurki

Moja córcia ma 2 i pół roczku - bzdzina mała :) Ktoś niedawno powiedział, że raczej w przyszłości nie będę mogła się "spełnić" jako fryzjerka bo córcia ma włoski jak piórka i pewnie długie nie urosną. Otóż nie!! Popatrzcie sami co udało mi się wyczarować na tej małej głowinie! Dodam, że bardzo grzecznie siedziała ale jak tylko wróciłyśmy ze spacerku zdjęła gumki oznajmniając, że już nie chce kucyków :)
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Ehhh jak to dawno już minął czas kiedy nosiłam takie fryzurki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne fryzurki. żeby mnie ktoś tak uczesał byłabym szczęśliwa:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...