O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

niedziela, 29 sierpnia 2010

Ponczo

Jak zobaczyłam tę włóczkę w sklepie od razu wiedziałam, że będę ją mieć i wiedziałam też co z niej powstanie. Włóczka jest prześliczna, bardzo dobrze mi się z nie robiło , oprócz oczywiście prucia, bo tego nikt nie lubi. Jest to zwykły Akryl , wyszło mi 1,5 motka (100g-300m) Jest to projekt od początku do końca mój! I jestem z niego bardzo dumna! :) Córcia jest jak najbardziej zadowolona zresztą zobaczcie sami.

4 komentarze:

  1. lubię takie kolorowe włóczki ... ja niestety nie mam jakoś szczęścia i jak trafię taką co mi się podoba to góra dwa motki mają a więcej nie wiadomo kiedy będzie:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje szydełko mnie zachwyciło. Zapraszam do mnie na Candy http://aniajura.blogspot.com/2010/08/wymianko-candy-na-powitanie-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...