O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

poniedziałek, 2 lutego 2015

Zapomniana spódniczka

Jak każda dobra robótkomaniaczka jadąc na wczasy zabrałam ze sobą coś do dziergania. Coś nie mogło być ani za duże ani zbyt skomplikowane. Wypadło na spódniczkę dla małej. Dwa małe moteczki różowej włóczki, jedna strona wzoru. Wzór znaleziony na spotkaniu robótkowym na FB. Niestety nie wiem na którym :-(
Spódniczkę dopiero teraz pokazuję, bo schowała się przed światem  ........

Początki
Efekt końcowy
Pozdrawiam :-))

4 komentarze:

  1. Dobrze, ze sobie o niej przypomniałaś, bardzo ładnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna spódniczka, ale chyba długo w niej córka nie pochodzi, szybciutko wyrośnie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka :-) Piękny kolor i rewelacyjny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolajka - dziękuję za miłe słowa :-))
    Barbaratoja - zawsze mogę dosztukować trzecią falbankę :-) włóczkę mam w zapasie....
    Kasia J. - dziękuję za miłe słowa :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...