O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

piątek, 20 lutego 2015

Torcik 7-latki

Kolejny rok minął  więc trzeba było zrobić kolejny torcik urodzinowy. Ponieważ Julka zafascynowana jest bajką o konikach, padło więc na Rainbow Dash :-))

Konik zrobiony został z lukru królewskiego ( 3 godziny dłubania wykałaczką ....uff....) reszta to masa cukrowa.




Solenizantka mocno zadowolona. Tym razem patrzyła jak robiłam i ciągle powtarzała : Ale mi serce mocno bije i gorąco mi strasznie! Na moje pytanie dlaczego tak się jej dzieje, odpowiadała: "Strasznie Ci się mamuś ręce trzęsą....."  ....no cóż.....hehe

2 komentarze:

  1. Zdrówka dla jubilatki!!! Rewelacyjny torcik!!!! Mój Krzyś musiał się dziś zadowolić zwykłym torcikiem z imieniem z kremu. No, ale ciężko robić wymyślny torcik z duchami (taki mu się marzył) z niemowlęciem na ręce :) Choć próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję Aneczko za życzenia i miłe słowa :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...