O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

wtorek, 16 grudnia 2014

Pierniczę i ja :-))

Nadszedł czas i u mnie, wykonania jak co roku pierniczków. Bez nich, bez ich korzennego zapachu nie byłoby świąt. Nie byłoby też wielkiej uciechy mojej małej pomocnicy. Zarówno wykrawała foremkami renifery jak też starannie je lukrowała. Zobaczcie sami :-)) Sztuk było oczywiście więcej, niestety zostały pochłonięte jeszcze przed lukrowaniem :-))

Każdy renifer ma swoje imię :-))



Smacznego!!!

1 komentarz:

  1. Smakowicie wyglądają Twoje pierniczki :-) Pięknie je ozdobiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...