O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

niedziela, 30 listopada 2014

Pomarańczowy sweterek

Jakiś czas temu skończyłam ten sweterek. Z przeznaczenia miał być letni ponieważ włóczka to bawełna. Jednak jak widać może służyć również przy tej pogodzie. Zdjęcie zrobione w dniu dzisiejszym :-))
Zużycie to dwa motki TEJ bawełny. Zostało mi dosłownie kilka metrów, stąd taka długość rękawów. Druty tył i przód nr 4 rękawy 5.

Przód jest zupełnie prosty, chociaż nie całkiem prosto zrobiony...... kto zgadnie dlaczego??

Natomiast tył to już zupełnie inna bajka........ :-))
Pozdrawiam serdecznie a niedługo znów wpis kuchenny, toć święta za pasem :-))))

2 komentarze:

  1. Śliczny sweterek :-) Cudny kolor i piękny wzór na plecach - bardzo mi się podoba :-)
    Nie mam pojęcia, dlaczego przód nie do końca robiony prosto... bo jest robiony od lewej do prawej?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Kasiu masz rację! Przód jest robiony w poprzek....:-))
    Dziękuję za miłe słowa :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...