O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

wtorek, 25 listopada 2014

Proste ciasto robione widelcem

Dzisiaj kulinarnie. Ostatnio znalazłam w sieci (niestety nie pamiętam na której stronie), bardzo prosty przepis na świetne ciasto. Nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie pozmieniała ale oczywiście na lepsze.

No to lecim :-))

Potrzebne będzie:
400 ml kefiru lub zsiadłego mleka
5 jajek
3 łyżki kakao
5 średnich jabłek
100gr rodzynek
2 kostki tłuszczu (ja daję margarynę i masło)
2 szklanki cukru + 2 cukry waniliowe
5 szklanek mąki
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia.
2 płaskie łyżeczki sody oczyszczonej
100-200 gr orzechów włoskich niezbyt drobno posiekanych (ilość według uznania)

W jednej misce mieszamy WIDELCEM: kefir, jajka, kakao, jabłka starte na grubych oczkach, rodzynki i sodę oraz orzechy włoskie



W drugiej misce mieszamy widelcem : roztopiony tłuszcz, cukier, mąkę i proszek do pieczenia. Będzie wyglądało jak kruszonka.


Zawartość obu misek łączymy WIDELCEM w jedną niezbyt dokładnie wymieszaną masę.




Piec w 190st C do tzw. suchego patyczka. Około 1 godziny.
Po upieczeniu ciasto wygląda tak:



I niestety bardzo szybko znika. Jest niezbyt słodkie, mocno wilgotne i PRZEPYSZNE!!!! :-)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...