O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

piątek, 16 marca 2012

Tunika - sukienka

Ten duży projekt o którym pisałam parę postów wcześniej to właśnie tunika. Dzisiaj wrzucę tylko jedno zdjęcie, bo reszta zdjęć nie nadaje się do publikacji :) A ponieważ zrobiło się ciepło to w najbliższych dniach postaram się o sesję w plenerze.
Tunika została zrobiona na szydełku 3 mm. Włóczka ze starych zasobów. Wyszło trzy i pół motka.
 Wzór, ten na dole tuniki, rękawach oraz tam gdzie go widać zaczerpnięty z osinki, reszta twórczość własna.
Słoneczne pozdowionka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...