O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

niedziela, 18 marca 2012

Szybka tunika

Tak na bardzo szybko powstała tęczowa tunika.
Chciałam zużyć cały motek, niestety jeszcze pół mi zostało :D Co ja z niego zrobię???   ..... Coś na pewno :D
Tunika robiona od góry (świetna metoda) rozmiar dzięki drutom nr 10 uniwersalny.


Poranny spacerek i dmuchanie baniek


Huśtawka

Oraz jazda na rowerku
Najpierw dziecię
A potem.......
Pozdrawiam serdecznie :D:D:D:D

3 komentarze:

  1. pogoda była faktycznie świetna i można było prezentować swoje wyroby na świeżym powietrzu ;)
    lubię takie szybkie robótki a kolorów na wiosnę nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tun ika w cudnych kolorach, a podoba dopisywała

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mała też molestuje mnie bańkami :) na szczęście postanowiła się puszczać je sama :) A z pozostałej włóczki można zrobić bolerko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...