O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

niedziela, 5 czerwca 2011

Nie mogłam nie spróbować!

Wczoraj przeglądając blogi znalazłam nową, ciekawą technikę zdobienia bombek i jajek. Zaintrygowana przeszukałam neta - jak to się robi?? Znalazłam i nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała. Wszystko co potrzebne, miałam w domu i włala :D




I w słoneczku
Technika ta to japońskie temari 
Pozdrawiam gorąco !!!

3 komentarze:

  1. Temari podoba mi się od dawna ale jakoś czasu nie mam na spróbowanie tej metody ozdabiania. Twoja wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet o takiej technice nie słyszałam, ale świetne to jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez lubie probowac nowe rzeczy. Bombka jest super, musisz zrobic jeszcze i jeszcze...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...