O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

czwartek, 3 lutego 2011

Wyróżnienie!

Dostałam pierwsze w moim blogowym życiu wyróznienie od Ani ( I wyszło szydło z worka ...)
Bardzo, ale to bardzo się cieszę :)

 Oraz dziękuję bardzo gorąco Aniu :)

 Zgodnie z zasadami przekazuję wyróżnienia innym osobom czyli:
oraz Ani 
Uff chciałabym dać wszystkim ale są zasady  :)
 Zasady (skopiowane żywcem od Ani ( I wyszło szydło z worka.... ;-))
1. Podziękuj za wyróżnienie
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. Umieść u siebie logo wyróżnień
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby

Poza tym stwórz listę rzeczy, które czynią Was szczęśliwymi
 To co czyni mnie szczęśliwą
1. Cała moja rodzinka
2. Dobra książka
3. Robótkowanie
4. Relaks w wannie
5. Odkrycie świata blogów  
6. Gotowanie i pieczenie
7. Słoneczne lato 
To chyba wszystko, jeszcze raz dziękuję Ani za wyróżnienie i Wszystkim Wam, którzy odwiedzacie mojego bloga :)
  

7 komentarzy:

  1. Pięknie dziękuję za wyróżnienie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje serdecznie!!!jestem w szoku,bo to moje juz trzecie z kolei wyroznienie:)bardzo sie ciesze!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie :)
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za wyróżnienie i "lecę " oglądać twój blog.
    Pozdrawiam z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję pięknie za wyróżnienie! Przepraszam ze wyłamię się z zasady i nie przekażę dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniutek, pieknie dziekuje za wyroznienie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...