O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

środa, 19 stycznia 2011

Przeprowadzka i australian Open

Niestety z powodu koniecznej przeprowadzki na nowe mieszkanie nie bardzo mam czas na to co najbardziej lubię czyli robótkomanię :( Coś tam dłubię i mam nadzieję, że niedługo Wam pokażę :)
Dodatkowo w TV leci to co najbardziej wręcz uwielbiam czyli tenis i Australian Open i gdy tylko mogę lukam się na mecze, w przerwach pakowania oczywiście.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, dziękuję za przemiłe komentarze i przepraszam, że nie zawsze mam czas na nie odpisać :D :D

1 komentarz:

  1. ...a ja po przeczytaniu tematu posta/u pomyślałam, że przeprowadzasz się do Australii :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...