O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

poniedziałek, 19 maja 2014

Krakow ponownie......

Wiecie już, że Kraków kocham całym sercem!! Znów go odwiedziłam w poprzednią sobotę czyli 11 maja. Oglądałam Kraków oczami innej osoby............kogoś dla mnie wyjątkowego!!!
Popatrzcie sami.....








To według mnie najlepsze zdjęcie :D
I nie może zabraknąć mojego akcentu :D
Oraz "my"

Pozdrowionka :D 
Już niedługo wpisy "druciane" :-))

1 komentarz:

  1. Kraków, Ty i ja... Wszystkie moje emocje i myśli są stale z Tobą...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...