O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

wtorek, 25 lutego 2014

Torcik urodzinowy

Dzisiaj krótko i na temat :)
Moja najmłodsza latorość miała niedawno 6 urodziny. Zrobiłam więc tort. Taki właśnie "chodził" za mną od dawna. Jestem nieskromnie mówiąc bardzo zadowolona, że wyszedł właśnie taki śliczny.
Pozdrawiam cieplutko, wszak juz wiosna za progiem :-))

2 komentarze:

  1. O rety, śliczny!
    Już dawno nie widziałam tortu z laleczką

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny. Tylko nie wiem gdzie się kończy tort a zaczyna laleczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...