O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

piątek, 1 marca 2013

Skarpetki nr 2 i 3

Powstały skarpetki nr 2 i 3.
Nr 2 to męskie z włóczki skarpetkowej z e-dziawiarki druty nr 2!!!!  zużyłam na nie praktycznie jeden 50g moteczek więc będą jeszcze jedne bo motków kupiłam 2 szt.
A nr 3 to babcine koleżanki zrobione z "czterdziestki". Druty nr 3 a zużycie ro około 1/3 motka.




Pozdrawiam serdecznie !!!!


5 komentarzy:

  1. Rewelacyjne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szykowne skarpety.
    Właściciele pewnie bardzo zadowoleni.
    Mnie szczególnie te zielone przypadły do gustu.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie niebieskie są fantastyczne...!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te skarpetki - nie dość, że są bardzo ładne, to na pewno jeszcze cieplusieńkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super cieplutkie ..pozdrawiam .a ja walczę dalej z tym napisem - muszę poszperać jak usunąć tło..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...