O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

piątek, 11 stycznia 2013

Poprzeczny sweterek

Zrobiony jest z włóczki z odzysku, czyli: w ciuchlandzie kupiony swetr, przerobiony na kulki i spowrotem zrobiony sweterek :D:D:D
Robiony jest w poprzek czyli od rękawa do rękawa. Na końcu dorobiony dolny ściągacz. Wzór wymyśliłam sama a robiąc go stwierdziłam, że nie bardzo podoba mi się prawa strona, że lewa strona jest ładniejsza, więc lewa strona stała się prawą....hehe.

Dość pisania, wszyscy czekają na zdjęcia.

Kawałek wzoru niestety mało ostry
Rękaw
No i na ludziu
Pozdrawiam 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...