O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

sobota, 4 lutego 2012

Hu, hu, ha nasza zima zła :D

Oj, bardzo długo mnie nie było ale to nie znaczy, że nic nie dziergałam. Moja nieobecność na blogu była spowodowana najpierw chorobą małej, potem ja się pochorowałam. Ale już wszystko jest w porządku :D A wydziergałam sobie komplet czapkę "odwróconą poppy" i komin na te straszne mrozy. Włóczkę kupiłam oczywiście w e-dziewiarce.  Jest to 50% wełny i 50 % akrylu. Kolor fuksja. Zużyłam dwa motki po 100g/220m. Włoczka miła w dotyku ale delikatnie "podgryza" mi szyję :D


Wzór szalo-komina to fałszywy angielski.
Pozdrawiam wszystkich gorąco w te mroźne dni :D

9 komentarzy:

  1. bardzo fajna ta odwrócona poppy:))) kolor mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Ja robię jakiś komin jakimś wzorem :D i nie wiem czy coś z tego wyjdzie...Zobaczymy :)
    A gdzie można taką głowę kupić? i czy to duży wydatek?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anka, anust dziękuję dziewczyny za miłe słowa.

    niebieskości - na pewno wyjdzie Ci śliczny komin. Natomiast "głowę" dostałam w spadku więc nie wiem niestety jaki byłby jej koszt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super komplecik! W sam raz na obecne mrozy :-)
    Pozdrawiam i zapraszam na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super komplecik. Idealny na te koszmarne mrozy. Na pewno jest cieplutki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!Fajny komplecik i super kolor!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak miło u Ciebie! Zapraszam do zabawy blogowej, do której zostałam tez zaproszona przez Anię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...