O mnie

Moje zdjęcie
Matka, kobieta, która ma wiele pomysłów, chęci a za mało czasu na ich realizację :) Dziękuję za to, że poświęciliście swój czas dla mnie, dla mojej twórczości.

Moi stali goście :)

niedziela, 12 września 2010

Mitenki - jesień już niebawem :)

Jak większość z nas - drutowniczek - przygotowuję się do jesieni i zimnych, chłodnych dni. Zrobiłam mitenki
1. Śliczne ognistoczerwone z akrylu
Do nich czapko-szal po staremu komin :)
I drugie mitenki melanżowe niebieskie z 50% merino i 50% akrylu
Pozdrawiam i trzymajcie się cieplutko :)

6 komentarzy:

  1. Czapko-szala to mi się zachciało jak Twój zobaczyłam ... (chyba wezmę grube druty i ... może zdążę do końca października zrobić)
    Mitenki są świetne (mam bo znajoma mi narobiła) ...podobają mi się i czerwone i melanżowe.
    Oj, zaniedbałam druty:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mitenki są cuuudne! :) strasznie takie chce! :) Masz moze jakiś "wzór" na nie? Może bym sobie poradziła z nimi? :) Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Damurek dziękuję bardzo :)
    Noomiy nie mam wzoru na mitenki, powstają w głowie jak wybiorę włóczkę :) Ale najprościej jest tak: nabierasz 38 albo 42 oczka - w zalezności od grubości włóczki - i "lecisz" wzorem, który Ci się podoba. W odpowiednim momencie robisz dziurkę na kciuk i jeszcze troche robisz "do góry". Potem zszyć i gotowe :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak... komin mnie również zauroczył , marzy mi się w kolorze ecru ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i cieplutkie! Widać, że zima nadchodzi wielkimi krokami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Na pewno przeczytam go kilka razy :) Buziaki

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...